آریوآریو، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آریو

مامانی بهت تبریک میگم

1390/7/22 2:54
نویسنده : مادر جون
711 بازدید
اشتراک گذاری

آریوی گلم

نازنینم ، کودکانه می اندیشم ، تا به عمق زیبای کودکانه ات راه یابم .

خوشحالم که به مناسبت روز جهانی کودک برنده شدی .

عزیزم مسابقه فقط یه جمله ی خوب برای نی نی ها بود.  جمله ایی که برات نوشتم خوب  بوده

و تو دلبندم برنده شدی و جایزه ت هم نشون دادن عکس قشنگ ت توی ویترین  نی نی وبلاگ هستش.

قربونت برم بهت تبریک میگم مامانی ، انشاالا که در تمام مراحل زندگی برنده باشی و لی بهت بگم

که در برنده نشدن و یا خدای نکرده شکست اصلا گلم ، ناامید نشی که شکست  یا برنده نشدن هم

خودش یه  پیروزی هستش و جایزه اون تلاش بیشتره مامانی ، دوست  دارم ای مرد کوچک من

شکست ناپذیرباشه.

عزیزم امروز یاد گرفته بودی بگی ( بییییییا بیا) وای عزیزم چقدر هم خوشمزه می گفتی منو پدر جون چقده

ذوق کردیم.

راستی بادبادک رو که برات گرفته بودم  تا اونو دیدی گفتی( بادک) همین ناقص گفتن این کلمه ها

هم برامون خیلی جالب و خاطر انگیزه و منو خوشحال می کنه.

پسرم منو فراموش نکن باشه نازنینم دوست دارم.قلبقلبماچماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نگين
3 آبان 90 15:16
سلام صميمانه ترين تبريكات منو بخاطر برنده شدن آريو جون پذيرا باشيد (البته ميدونم تاخير داره) خوشحال ميشم به ما هم سري بزنيد
مامان علي خوشتيپ
3 آبان 90 20:18
سلام به مادرجون مهربون و خوش ذوق نمي دونم نظر قبليم تاييد شد يا نه.اگه شده كه اينو تاييد نكنيد خيلي از خوندن مطالب وبتون كيف كردم آريو جون هم هزار ماشاالله خيلي خوش تيپ و نازه با اجازه لينكتون كردم.به ما هم سر بزنيد بابت برنده شدن هم تبريك مي گم
مامان محمد پوریا
3 آبان 90 23:10
سلام به آریو جان از بابت مامانی مثل شما تبریک میگم راستش خیلی ذوق کردم که مامانی باحالی هستین به ما سر بزنین خوشحال میشیم.
مامان امیرعلی
4 آبان 90 0:38
سلام.چه مامان بزرگ باحالی.خوش به حال آریو خوشگله.راسی دمتون گرم.دست مریزاد.حسابی حال کردم
ثمين
4 آبان 90 9:48
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان شینا
6 آبان 90 19:05
هزار ماشالا به آریو عزیز با اجازه لینکتون کردم
مامان امیرعلی
16 آبان 90 17:16
لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو می باشد