آریوآریو، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

آریو

آریو ی عزیزم

1390/7/22 3:15
نویسنده : مادر جون
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آریو گلی خوبی مامانی؟

شرمندم مادر جون این مدت نتوونسم بیام و خاطرات عزیزت و بنویسم .

خودن میدونی که من چقدر گرفتارم خیلی دور و برم شلوغه.

جون دلم خیلی دوست دارم و خودت میدونی که تمام دنیای منی ، اونقده دوست دارم که بابات گاهی

میگه ، مامان آریو رو بیشتر من دوست داری ؟

عزیزم تو اونقده شیرینی که تورو خیلی دوست داشتنی میکنه و با کارای با مزه ت آدم نمیتوونه دوست

نداشته باشه خدایی ش همه ی نی نی ها دوست داشتنی هستن خدا همه نی نی هارو نگه داره.

آریو جگرم تو الان یک سال و هشت ماه از عمر عزیزت میگذره ماشالا دیگه مردی شدی بزنم به تختهقلبماچ

عزیزم  تا این جا چند کلمه حرف می زنی واضح نیست حرف ت اما ما میدونیم که تو چی میگی ، اسم

مامانو یاد گرفتی ، (آب بیده )رو هم یاد گرفتی  داد می زنی لییییییییییییییییدا آب بیده لبخند

ماشالا به جون ت خیلی شیطنت می کنی ولی خوب شیطنت ها دلچسب ند، همه چی رو خوب

می فهمی  ، راستی آریو جون تو گربه رو خیلی دوست داری،به همین خاطر هر وقت خونه ی ما هستی

پدر جون شب تورو می بره که گربه هارو ببینی دنبال اونها میدوی اگه بذاره اونو هارو بغل می کنی

ازشون نمی ترسی ماشالا ماشالا.

عزیزم تو امسال مسافرت رفتی خوب مسافرت نزدیک که رفته بودی ولی اولین سالی بود که به مسافرت

دور هم رفتی یک هفته رفتی خونه ی خواهر جون و حسابی شیطنت کرده بودی .

خواهر جون و بغل کردی و اونو بوس کردی و صورت نازت و به صورت اون  چسبوندی که نشون بدی که

دوست ش داری، الهی قربونت برم که چقده مهربونی.

به فامیلای مامانی ت هم سر زدی خونه اونا هم شیطنت کردی گلم آخه حق داشتی چون اولین بار بوده

که جاهای جدید رو تجربه می کردی،ایشالا که بچه خوب و مؤدبی هستی و خواهی بود چون بابا جون که

بچه بوده شیطنت نمی کرد بچه ی خوب  مؤدبی بود .

اما آریو از سفر که اومدی سرما خورده بودی عزیزم فردا صبح ش پدر جون  تورو برد پیش دکتر ، دوا هات و

هم دوست نداشتی که بخوری همش  و بیرون می ریختی خدا کنه زود زود خوب بشی عزیزم

من که بهت گفته بودیم تو مریض نشو من به جات مریض میشم حاضرم من مریض بشم اما تو مریض

نشی گل کوچک من.

عزیزم دعا کن که بتوونم هر روز یک خاطره از تو بنویسم خودت میدونی که دستام خیلی درد می کنن

ولی به خاطر تو می نویسم

شاد باشی کوچولوی نازم

 

آریو خونه ی خواهر جون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صوفی مامان رادمهر
14 مهر 90 9:20
ای ول دم هر چی مامان بزرگه باحاله گرم... انشالله سایه تون همیشه روی سر اولین نوه پسری باشه مامان بزرگ مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو می باشد