آریوآریو، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آریو

21 بهمن اولین سالگرد تولد آریو

1390/7/22 4:30
نویسنده : مادر جون
4,180 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به همه ی دوستان خوب و نازنینم

روز ۲۱ بهمن اولین سالگرد  تولد آریو  نوه ی عزیزم بود .که پدر جون و مادر جون

 آریو ( پدر و مادر مامان ش)  خواستنن که این جشن روو خودشون

 برگزار کنن .

ما هم قبول کردیم . انشالا اگه سال بعد عمری به دنیا داشتم حتما خودمون

 براش دومین تولد رو میگیریم.

کارت هایی که برای دعوت چاپ کرده بودن دو روز قبلش به کسایی که دعوت

شده بودن داده بودن ٬ ما هم دیگه ساعت۳۰/۷ بعداز ظهر رفتیم منو و پدر

- جون چون عمو رفته بیرون و کار داشت گفت من بعدا میام٬ اونم بعدش

اومد خونه آریو اینا .

 از فامیلای مامان آریو و مامان و بابای مامان آریو.دایی های آریو همه

اومده بودند٬ مامان جون( که مادر من باشه ) و یکی از خواهری های

منم بودن٬ خلاصه یه جمع خوب و شاد بود.

ولی آریو یه  کم خسته شده بود و کم خوابیده بود بیقراری میکرد و گریه

 می کرد٬ آخه طفلی به جمع شلوغ عادت نداره ٬پدر آریو هم وقتی نی نی

 بود برای اولین سالگرد تولد ش ٬ که دورش شلوغ شده بود اونم همش

گریه و بیقراری می کرد .

ولی من اونایی که دعوت کرده بودم همه بچه های کلاسم بود همه هم دختر

 چون اون سال مدرسه دخترونه بودم ( دخترا روخیلی خیلی دوست دارم 

خدارو شکر خودم یه دختر دارم که اگه یه روز باهاش حرف نزنم

 آروم ندارم چون ازدواج کرده و ازم دور٬ خدانگهدار همه ی غریب

 افتاده ها باشه).

از بحث آریو جون دور نشم چون بابای آریو سر کار بود ٬ تا اومدن

باباش ٬آ ریو به زور ۱۰ دقیقه ای خوابید و سرحال شده بود.

بعدش با مامان و باباش عکس گرفت و همه هم با آریو عکس گرفتند

و آریو بلد نبود شمع رو فوت کنه هر چند روز قبل یه کمی بهش یاد

داده بودم ولی هی یادش می رفت فکر می کنم آموزشش کم بوده خلاصه

مامان و باباش شمع رو فوت کردند٬ و کیک رو هم با مامان و باباش

بریدند و جای همه ی دوستان سبز٬ خیلی هم خوشمزه بود٬ عکس

های تولد آریو رو هم به دستم برسه در این جا می زنم.

کام همه ی دوستان شیرین و خدا به همه ی نی نی ها سلامتی و بابا

و ماما  شو ن رو همیشه زنده و سلامت نگه داره .

اگه پرحرفی بود ببخشید .

 

 

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرزانه
10 اسفند 89 17:43
وای نانازی ...ماشاللله به اریو






ممنون آجی فرزانه که بهم سر می زنی
مامان زهرا نازنازی
6 آبان 90 11:21
ماشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو می باشد