آریوآریو، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آریو

اولین نوه پسری

1389/12/9 16:18
نویسنده : مادر جون
1,120 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام دوستان :

هنوز نمی دونم با چه کسی آشنا میشم ولی می دونم که دوستای خوبی

 پیدا می کنم .

من مادر جون آریو هستم .نوه م .نوه ی اول  که خیلی دوسش دارم .

 همیشه بش میگم خیلی خوبه که تورو داریم ٬ و خدارو شکر می کنم که

نوه م سالم وخوشگلو شیطونهخیلی صبوره و کم گریه می کنه .

بازم خدا رو سپاس گزارم ٬که این هدیه ی بهشتی روبه ما داده .

دوستان ببخشید که زیاد حرف زدم میخوام هر روز همین قدر بنویسم

 که وقتی بزرگ میشه ، تمام خاطرات کودکیشو  ٬ بتوونه بخوونه .

اینم یه دونه عکس از اولین ساعاتی که به دنیا اومده بود .

راستی یادم رفت بگم که آریو متولد ظهر۲۱ بهمن ۱۳۸۸ هستش .

               

آریو در بدو تولد

آریو در بدو تولد به همراه عموجون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صدیقه
26 بهمن 89 21:49
سلام
خوشحالم ار آشنایی با وبلاگتون
خدا نوه عزیزتونو براتون حفظ کنه
......................
موفق باشید



ممنون دوست من خدا عزیزان شما را هم حفظ کند.

مامان زهرا نازنازی
6 آبان 90 11:20
سلام چه مادر بزرگ خوب و مهربونی الهی سلامت و شاد باشید
مامان زهرا نازنازی
6 آبان 90 11:25
با اجازه و با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم پیش ما بیاین و اگر دوست داشتید خاطرات زهرا نازنازی رو به جمع دوستان آریو جون اضافه کنید تا زود به زود همدیگر رو ببینیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریو می باشد